frederic sese
La nostra decisió és la de donar prioritat a la Pedagogia davant l'Espectacle.
Volem oferir unes sessions que siguin un suport a la Classe de Música... llegiu-ne més a
IDEARI
INICI - SESSIONS
sessions
Fusta, Metall i Percussió



Nivell recomanat: Secundària (també Cicle Superior de Primària)    /    Intèrprets: Grups orquestrals de Fusta, Metall i Percussió

Qualsevol instrument pot incorporar-se a la base de corda. Al llarg dels anys els compositors han anat afegint el vent-fusta, primer, i el vent metall, després, assajant totes les possibles combinacions.

Si la vocació de la corda és de grup, la particularitat del vent és que cada instrument és solista i vol protagonisme. El vent no pot ser la base de l’orquestra però la millora i l’embelleix a cada aparició.

I els instruments de percussió acaben de subratllar i donar cos a l'orquestra... però no us penseu... també poden ser-ne els solistes!





Vídeos:






Cisneros 11-C.   (08193) BELLATERRA (Barcelona)     Telèfon: 93 580 17 22  /  Mòbil: 655 65 74 71   sm@fredericsese.cat