frederic sese
Animalada de cançons és un conjunt (de moment!) de 24 cançons.
Estan distribuïdes en quatre presentacions i se'n poden fer dues cantates!
INICI - SESSIONS
sessions
Animalada de cançons

Aquesta línia d'espectacles busca treballar l'atenció, la retentiva i la participació a través de l'aprenentatge d'unes cançons del tot noves per als alumnes.

Les cançons són totes sobre animals i a
cada cançó uns alumnes pugen a l'escenari per aprendre-la i per ensenyar-la als altres realitzant una coreografia, cantant la tornada... i cada sessió acaba amb la tria de la cançó que més ha agradat.

Durant diversos cursos hi ha hagut unes primeres dotze (12) cançons que s'han repartit en dues presentacions (AC1 i AC2). Vista la bona acceptació de la idea, acabem de confeccionar dotze cançons més que repartirem entre AC3 i AC4.

Si entreu a cada una de le quatre pàgines hi trobareu enllaços a les músiques (en la doble versió: cantada i acompanyament sol) i les lletres.

Ep! AC també s'ha convertit en Cantata: Animalada-Cantata i Nova Animalada-Cantata.

Continua a:  Reflexions-sobre-animalada-de-cançons











Cisneros 11-C.   (08193) BELLATERRA (Barcelona)     Telèfon: 93 580 17 22  /  Mòbil: 655 65 74 71   sm@fredericsese.cat